Par mani

Mans fotoattēls
Jelgava, Latvia
Viss sākās jau 10 gadu vecumā, kad nācās slēpt pēdas sarautajām mammas krellēm. Kaut kā izdevās tās savērt atpakaļ, bet no pārpalikušajām bumbiņām radās pirmie auskari. Tie bija pirmssākumi, taču īstā rotu radīšana sākās dažus gadus atpakaļ. Tagad gan laboju un dodu otro elpu vecām rotām, gan darinu jaunas. Manā emuārā ir iespējams aplūkot, izvēlēties un rezervēt sev vai kādam dāvināšanai skaistas rotas vienā eksemplārā. Bet ja neatradāt, ko sirds kāro, sazinieties ar mani,mēģināšu Jūsu ideju realizēt dzīvē.

Neesmu pazudusi!

Mani mīļie sekotāji, manu rotu nēsātāji un visi pārējie,kam es kaut kādā mērā interesēju!
Zinu, zinu, Jūs šo ziņu no manis droši vien gaidījāt sen, īstenībā Jūs droši vien vispār gaidīt JEBKĀDU ziņu no manis, vai ne?
Esmu sarāvusies daudzos mazos gabaliņos un izkaisījusies pa visu pasauli :)
Fiziski jau es atrodos tepat, mīļajā Jelgavā, taču šobrīd tik daudz ko daru un tik daudz kur raujos, ka nav visam laika. Tāpēc paziņoju,ka mana klusēšana ir saistīta ar to,ka šobrīd esmu pārslēgusies un lielāku darbību www.draugiem.lv/rotnica vidē (Starp citu, lai redzētu manus darinājumus un visu citu, nav jābūt reģistrētam draugiem.lv lietotājam), kā arī plašākai sabiedrībai http://www.etsy.com/shop/Rotnica?ref=search_shop_redirect
Šajās lapās notiek visa mana darbība un jaunumi.
Tā nhu ir sanācis,ka kādu brīdi nebija tehnisku iespēju man ar blogspot sadzīvot, laika limita dēļ pārgāju uz vieglākiem veidiem.
Šobrīd izskatās,ka esmu tikusi pie labākas tehnikas, ātrākas bilžu ielādes utt., tāpēc kaut kad solu atjaunot arī visu info un galvenais, nemitīgi turpināt šo darbu, arī šeit.

Pagaidām mīļi aicināti uz rotnīcas "filiāli" draugiem.lv, kur ir daudz jaunumu un skaistu lietu Jūsu priekam!
Tiekamies!

Nav komentāru: